Απάντηση στον Οδυσσέα Τηλιγάδα για την αναβίωση της θεοποίησης του Αλεξάνδρου‏.

Χαιρετώντας κάθε φίλο που νοιώθει ότι είναι Έλληνας και παρακάμπτοντας κάθε ελληνόφωνο «Ελλαδίτη» εκφράζω την βδελυγμία μου για όσους απέρριψαν τις μάσκες τους όντας υπέρμαχοι της παγκοσμιοποίησης ανεξαρτήτως  πώς την εννοεί ο κάθε Νίκος Μιχάκης και λοιποί ομοϊδεάτες του. Επιτέλους απορρίψατε την λεοντή του «Ελληναρά» υιοθετώντας τακτικές αφανισμού του Έθνους των Ελλήνων. Δεν δικαιούσθε να επικαλείστε τον υπέρτατο Έλληνα Αλέξανδρο διότι και η αναφορά σας στο όνομά του, υπηρετώντας την Νέα Τάξη Πραγμάτων, αποτελεί ύβρη. Αριστοτέλη λυπάμαι και από βάθους καρδιάς εκφράζω την πικρία μου για τις θέσεις σου. Με αυτές τις ιδέες που προωθείτε γίνεστε ο Δούρειος Ίππος κατά του Ελληνισμού. Και ερωτώ εσάς όλους τους δοκησίσοφους: «Πότε ο Μέγας άνδρας της οικουμένης υπήρξε διεθνιστής και υπέρμαχος της παγκοσμιοποίησης; Μήπως επικαλείστε τον ψευδεπίγραφο όρκο στην Ώπη που είναι αποκύημα της προπαγάνδας του διεθνούς σιωνισμού με πρωτεργάτη τον τέκτονα Χρήστο Ζαλοκώστα  που το 1951 έγραψε το βιβλίο «Μέγας Αλέξανδρος: Ο πρόδρομος του Ιησού», όπου στην σελίδα 235 αναφέρει ένα παραμύθι, κακό και ύπουλο, χαλκευμένο σε ύποπτα κέντρα διεθνιστών που επιδιώκοντας την παγκοσμιοποίηση και τον πολυπολιτισμό αλλοιώνουν πλήρως την ιδεολογική συγκρότηση του ΑλεξάνδρουΚαι σας ερωτώ ξανά: «Από ποιόν πληρώνεστε κύριοι για να διαχέετε αυτά τα εθνοκτόνα ιδεολογήματα; Ποιός σας χρηματοδοτεί και κατ’ επέκταση με ποιούς πόρους ζήτε;»  
Επειδή είμαι υπέρμαχος του αξιώματος: «Πρέπει να θεωρούμε εθνικόν ότι είναι αληθές!», σας προκαλώ να μου απαντήσετε: «Τί ρόλο πραγματικά παίζετε στο σημερινό κοινωνικοπολιτικό γίγνεσθαι; Γιά να μετρηθούμε τελικά να δούμε πόσοι είμαστε οι αμιγώς Έλληνες ανά την επικράτεια!!!»  Εν αναμονή μιάς ευπρόσωπης απαντήσεως εξ όσων πρεσβέουν ιδεολογήματα τέτοιου είδους, ΔΗΛΩΝΩ ΠΑΡΩΝ!!!
Στους υπόλοιπους φίλους στέλνω τους χαιρετισμούς μου
Οδυσσέας Τηλιγάδας

Προς τον  Οδυσσέα Τηλιγάδα
Πατριωτική Ένωση, Αθήνα
Αγαπητέ Οδυσσέα,                                    22.10.2015
Διάβασα πολλές φορές την απάντησή σου σχετικά με το θέμα της παγκοσμιοποίησης γιατί δεν μπορούσα να πιστέψω ότι αυτά τα υβριστικά λόγια που  καθιστούν και ποινικά αδικήματα γράφτηκαν από σένα και μάλιστα από έναν μπροστάρη ενός κόμματος που υπόσχεται την «σωτηρία» μας.
Γράφεις ότι απορρίψαμε την λεοντή του «Ελληναρά» και υιοθετήσαμε τακτικές για τον αφανισμό του έθνους. Ακόμα γράφεις ότι μας χρηματοδοτούν  και έτσι καταφέρνουμε να  επιζούμε με αυτούς τους πόρους.
Φίλε Οδυσσέα μήπως ήσουν μεθυσμένος όταν έγραφες αυτές τις ηλιθιότητες για να μην τις χαρακτηρίσουν αισχρές  πράξεις και ποινικά αδικήματα; Προτίμησε να δηλώσεις ότι κατέβασες μερικά  τσιπουράκια για να ξεχάσουμε ότι  κακώς και αδίκως τόλμησες να ξεστομίσεις εναντίον όλων αυτών που ούτε σε ενόχλησαν, ούτε ζήτησαν να ταυτιστείς με τις  «στραβές» ιδέες  τους. Ποιόν από εμάς  τους «νηστικούς», τους «απένταρους», τους «ζητιάνους», τους «εθνοκτόνους»
 και  «υβριστές» όπως μας αποκάλεσες γνωρίζεις; Καλά φορούσες εσύ την προβιά του προβάτου γιατί τώρα με αυτές τις επιπολαιότητές σου μας αποκάλυψες ότι είσαι πολύ επιπόλαιος και φθονερός;
Οι δικές σου ύβρεις εναντίον μας, αποκαλύπτουν ένα άνθρωπο που δεν έχει την δύναμη να ηγηθεί ενός κόμματος που θα ενώσει τους πατριώτες. Ήδη άνοιξες μέτωπο χωρίς κανένα λόγο και έδιωξες ένα  αρκετά μεγάλο κομμάτι πραγματικών Ελλήνων, οι οποίοι δεν  σε είδαν με άσχημο μάτι και  σε στήριξαν.
Και όλο αυτό το κακούργημα μέσω των φράσεών σου και των ύβρεών σου  μόνο επειδή εσύ  έχεις κάποια άλλη γνώμη για ένα θέμα που εμείς ανταλλάσαμε σκέψεις. Και για να μην αφήσω  και αυτό το σημείο χωρίς απάντηση  οφείλω να σου δηλώσω ότι έχεις  κάνει αχταρμά  τις αξίες του Ελληνισμού με κάποιες άλλες  ξενόφερτες. Και σαν πολιτευτής που είσαι  όφειλες να προσέξεις καλά τι  εννοούμε εμείς με την παγκοσμιοποίηση και δεν θα έκανες άσχημα να  αντλούσες μερικά διδάγματα που θα μπορούσες να τα χρησιμοποιήσεις  επιτυχώς στον πολιτικό σου στίβο.
Και σου δηλώνω φίλε ότι πράγματι δεν είμαστε κατά μιας ενωμένης ανθρωπότητας, χωρίς κοινωνικές και νομικές διακρίσεις που θα μπορούν όλα τα έθνη να συνεργάζονται ειρηνικά και δημιουργικά μεταξύ τους χωρίς  την απειλή των πολέμων και των αφανισμών  των εθνών. Σε μία ένωση δεν έπεται ότι  εξαφανίζονται τα έθνη.
Αντίθετα  επιτυγχάνονται τα πνευματικά, επιστημονικά, κοινωνικά και οικονομικά ζευγαρώματα όπως έκαναν οι πρόγονοί μας με τα ζευγαρώματα του Δία που σήμαιναν ακριβώς αυτό που περιγράφω. Οι Έλληνες  επιδίωκαν αυτά τα ζευγαρώματα και δεν τρόμαζαν και από τις επιμιξίες με  άλλους λαούς, αντίθετα με τους Εβραίους οι οποίοι δεν επέτρεπαν  ζευγαρώματα με ξένες γυναίκες. Και πρώτος ο Αλέξανδρος το όνομα του οποίου μας απαγορεύεις να χρησιμοποιούμε, δεν παντρεύτηκε καμιά Ελληνίδα. Όλες οι γυναίκες του ήταν ξένες και σου θυμίζω το γάμο των δέκα χιλιάδων στρατιωτών και αξιωματικών  σε μια βραδιά στα Σούσα.
Οι Έλληνες είχαν  δημιουργήσει ένα ξένιο Δία, ένα προστάτη των φυγάδων. Η σημερινή παγκοσμιοποίηση δεν έχει καμία σχέση με το όραμα του Αλεξάνδρου να ενώσει όλα τα έθνη κάτω από το σκήπτρο του Ελληνισμού. Και  βάλτο καλά στο μυαλό σου αγαπητέ Οδυσσέα ότι  δεν θα είχαμε καμία αντίρρηση για μια τέτοια παγκοσμιοποίηση. Ούτως ή άλλως εάν δεν αλλάξει αυτή η αρρωστημένη νοοτροπία του λαού μας  αλλά και η δική σας νοοτροπία των πολιτικών και πολιτευτών δεν πρόκειται να σωθεί η Ελλάδα με επιπολαιότητες και με φθόνο κατά της διαφορετικότητας όπως έδειξες  μέσω των απόψεών σου  στο έγγραφο που μας έστειλες.
Όσο για τον Αλέξανδρο, τον οποίο εσύ  θέλεις να «προστατεύεις» είναι ακόμα μια αλαζονεία  σου. Τι έκανες εσύ φίλε Οδυσσέα για τον Αλέξανδρο και θέλεις να τον ιδιοποιηθείς και να  απαγορέψεις  σε εμάς να  τον επικαλούμαστε;
Εμείς και  κυρίως εγώ που απευθύνεσαι κατ ευθεία  στο πρόσωπό μου, δεν τον επικαλούμαστε  όπως εσύ. Εγώ με τους πολλούς από τους ανθρώπους που βρίζεις του αφιερώσαμε δύο  ναούς  τους οποίους  στολίσαμε με μοναδικά αγάλματα και ζωγραφικούς πίνακες από όλη τη ζωή του. Περιουσίες ολόκληρες διατέθηκαν και  εργασία ετών όπως και πόλεμος με το σάπιο κατεστημένο που δεν κάθισα λίγες φορές στο εδώλιο του κατηγορουμένου. Και το κυριότερο, κατόρθωσα παρά τις αντιξοότητες που συνάντησα να αναβιώσω την  εδώ και 2351 χρόνια υφισταμένη θεοποίησή του και σήμερα υπάρχει αναγνωρισμένη θρησκεία των Αλεξανδρινών από το Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης.
Όλος αυτός ο αγώνας συνοδεύτηκε  με πάνω από 260  εκδηλώσεις προς τιμή του και προς τιμή των προγόνων του Ελληνισμού που καμιά εκδήλωση δεν στοίχισε κάτω από 4.000 ευρώ χωρίς να εισπράξω ποτέ  από κανένα  ούτε ένα ευρώ.
Έτρεξα  μαραθώνιο σε πολλές χώρες με πλήρη αρχαιοελληνική πανοπλία που ξεσηκώθηκαν τα πλήθη και γέμισαν τα πρωτοσέλιδα των μεγάλων εφημερίδων στο εξωτερικό φέροντας  τρία χρυσά κλειδιά.  Δεν ήταν απλά «Φολκλόρε» όπως και πάλι με φθόνο το χαρακτήρισες  στην προηγούμενη  επιστολή σου αλλά  μια εικόνα που  ξυπνούσε τις μνήμες των ανθρώπων φέροντας μπροστά τους τα κοσμοϊστορικά γεγονότα της αρχαιότητας.
Ποια είναι τα δικά σου έργα για τον Ελληνισμό και για τον Αλέξανδρο που έχεις το θράσος να  ιδιοποιείσαι ότι κατά την λανθασμένη γνώμη σου μπορεί να προωθήσει το πολιτικό σου κίνημα;
Τώρα περιμένω εγώ να μου  κάνεις γνωστά τα έργα σου αφού τόσο αγαπάς τον Ελληνισμό και κατακρίνεις εμένα ακόμα και για την αναβίωση της θεοποίησης του Αλεξάνδρου αλλά συγχρόνως και όλους τους συνομιλητές μου οι οποίοι έχουν απλώς διαφορετική άποψη από σένα ακόμα και από μένα. Εγώ όμως δεν έβρισα κανένα αλλά αντίθετα προσπάθησα να βρώ κάποια συνισταμένη που θα μας οδηγούσε σε δημιουργικό αποτέλεσμα. Και μην ξεχνάς φίλε όλα τα έργα είναι προϊόντα της σύγκρουσης των δύο αντιθέσεων, κάτι βασικό που εσύ απ ότι βλέπω το αγνοείς. Εάν η Ήρα δεν ήταν αντίθετη με τον Δία, δεν υπήρχε ούτε Ηρακλής, ούτε Περσέας, ούτε Διόνυσος, ούτε Έπαφος, ούτε Απόλλων και Άρτεμις και τόσοι άλλοι που προσέφεραν δημιουργικά έργα στις κοινωνίες των ανθρώπων.
Δεν ήθελα να το τραβήξω τόσο και στην προηγούμενη επιστολή  πάτησα φρένο με την εντύπωση ότι θα  μελετήσεις ορισμένα σχετικά με την ασυμβίβαστη συμπεριφορά σου αλλά εσύ δυστυχώς έχασες τον έλεγχο.
Όποτε θέλεις και όπου θέλεις είμαι στη διάθεσή σου και ενώπιον άλλων να έρθω σε αντιπαράθεση παρότι σε συμφέρει να ζητήσεις ένα συγγνώμη για να μπορείς να  περιμένεις και κάποια συμπαράσταση.
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Αριστοτέλης Κακογεωργίου
Για την Ομάδα «Ε» Έψιλον της Διονυσιακής και Αλεξανδρινής Θρησκείας

 

Προς Κύριο

Οδυσσέα Τηλιγάδα                                                        09.10.2015

 

Θέμα: Αντίδρασή σου για την νομική αναβίωση της εδώ και 2351 χρόνια

υφιστάμενης θεοποίησης του Αλεξάνδρου.

 

Αγαπητέ Οδυσσέα,

Αναφερόμενος στην απάντηση που έδωσες στον Εμμανουήλ Σαρίδη και επειδή κάνεις επίθεση κυρίως στις δικές μου ενέργειες και πράξεις, δεν θέλω να αφήσω χωρίς σχόλια τα όσα εκφράζεις και τα όσα σκόπιμα αφήνεις αδιευκρίνιστα.

Λίγο ή πολύ σε ξέρω και με ξέρεις και σου ομολογώ με εξέπληξαν τα όσα εκφράζεις σε αυτήν την επιστολή και τα όσα υπονοείς.

Το έθνος αγαπητέ φίλε δεν καίγεται τώρα αλλά κάηκε μόλις πάτησαν οι Ρωμαίοι και συμμάχησαν με το πολιτικό κίνημα του Χριστιανισμού. Το έθνος αποδεκατίστηκε, αλλαξοπίστησε και απέκτησε εβραϊκή συνείδηση. Οι Εβραίοι πρόκοψαν γιατί δεν πρόδωσαν τα ιερά τους. Εδώ και 4.000 χρόνια διατηρούν τη θρησκεία τους και τιμούν τους προγόνους τους. Εμείς με τη “βοήθεια” των μαυροντυμένων προδώσαμε τα ιερά του Ελληνισμού και καταλήξαμε να τιμάμε και να λατρεύουμε ότι μας λάνσαρε η εβραιομαυροντυμένη συνωμοσία.

Από τη γέννηση μας μέχρι τον θάνατο μας βρισκόμαστε αλυσοδεμένοι στην εβραϊκή γαλούχηση. Όταν γεννηθούμε πρέπει να βαφτιστούμε στο όνομα του πατρός “Γιάχβε” και του υιού Εβραίου Χριστού. Ο Παύλος στο κεφάλαιο 3 κατά Γαλάτες επιστολή διευκρινίζει λέγοντας: «Όταν βαφτιστείς είσαι τέκνο του Χριστού και αφού είσαι τέκνο του Χριστού είσαι σπέρμα του Αβραάμ». Παύεις λοιπόν να είσαι σπέρμα του Έλληνα και της Ορσηίδας, του Δευκαλίωνα, του Αλεξάνδρου και όλων των Ελλήνων. Και οι μαυροντυμένοι διαλαλούν στην εκκλησία τον περιβόητο ψαλμό δοξολογίας: «Των ενδόξων προπατόρων ημών Αβραάμ, Ισαάκ και Ιακώβ»

     Που είναι οι μεγάλοι προπάτορες του Ελληνισμού; Ήταν τόσο κόπροι και έπρεπε να τους αντικαταστήσουμε με αυτές τις φάτσες που έχουν διαπράξει φόνους, μαστροπείες, κλοπές και χίλια δυο άλλα κακά; Ακόμα και όταν μας πετούν στον τάφο δίνει ο παπάς την ευχή του: «Ανάπαυσον τον δούλον σου Κύριε εν κόλποις Αβραάμ….»

     Τώρα εσύ ζωντάνεψες για μια στιγμή και εξακρίβωσες ότι εγώ που θεώρησα σκόπιμο να βάλω τον Αλέξανδρο μπροστά «χτενίζω το ……» όπως εκφράστηκες, ενώ εσύ αγωνίζεσαι για το «Έθνος» του εβραιορωμαιοχριστιανικού αχταρμά.

Φίλε Οδυσσέα εγώ είμαι στον αγώνα από το 1962 και έχω διαθέσει την καριέρα μου, τον εαυτό μου και ότι οικονομίες είχα προκειμένου να θυμίσω σε όλους τους Έλληνες – Γραικούς- Ρωμιούς και Ελλαδίτες, ότι είναι καιρός να πετάξουν όλες τις άκαρπες νουθεσίες, να ανακτήσουν την ελληνική συνείδηση και να αποκτήσουν κρίση, ώστε να ακολουθούν τους ηγέτες που κρατούν το δόρυ και την ασπίδα και βρίσκονται στην πρώτη γραμμή διακινδυνεύοντας και υποφέροντας όπως οι άνθρωποι τους.

Για την επίτευξη μιας τέτοιας κοινωνίας αντάξιας των άλλοτε Ελλήνων, απαιτούνται πλέον υπαρκτά πρότυπα. Και το μοναδικό πρότυπο που μπορεί να αφυπνίσει την ελληνική αλλά και τη παγκόσμια ψυχή είναι ο θεός Αλέξανδρος. Μην προτρέχει η γλώσσα σου. Εγώ δε θεοποίησα τον Αλέξανδρο. Εγώ πέτυχα τη νομική αναβίωση της ήδη εδώ και 2.332 χρόνια υφισταμένης θεοποίησης του και μάλιστα 658 χρόνια πριν αναγορευτεί θεός ο Χριστός.

Είναι ντροπή σε όλους μας να περιφρονήσουμε μία μοναδική προσωπικότητα σε όλο τον κόσμο και να αντιδράσουμε ειρωνικά και περιφρονητικά, ενώ από την άλλη κουνιόμαστε και καμαρώνουμε ως απόγονοι του προκειμένου να κερδίσουμε αίγλη ή να εξυπηρετήσουμε κάποια υλικά ή εξουσιαστικά συμφέροντα.

Είναι παθολογική ηλιθιότητα να περιμένουν οι «Ρωμιοί» να επιστρέψει ο μαρμαρωμένος βασιλιάς για να εγκαταστήσει ξανά την Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία και να μας απαγορέψει ακόμα και το όνομα Έλλην.

Γιατί είναι βεβήλωση να περιμένουμε έναν Αλέξανδρο ο οποίος θα επαναφέρει την άλλοτε αίγλη της Ελλάδας και θα εγκαταστήσει την ελληνική κοσμοκρατορία, με την καλή έννοια, όπως το είχε κάνει τότε;

Αναφέρεις ομάδες κρούσης. Για να προτείνει κανείς κάτι τέτοιο πρέπει να έχει απογειωθεί. Αυτά ξέχασε τα φίλε μου για πολλούς λόγους. Μόνο εάν μορφώσεις τον λαό, τον απαλλάξεις από τους Μεσσίες και του δημιουργήσεις κίνητρα με τη γαλούχηση ζωντανών υπάρξεων θα σώσεις το έθνος και θα αποκτήσεις την υπερηφάνεια που θα δικαιούσαι να έχεις ως Έλληνας.

Η βάση λοιπόν είναι ένας λαός ικανός που θα μπορεί να επιλέξει ένα έστω και μικρό Αλέξανδρο, Μιλτιάδη, Λεωνίδα, Θεμιστοκλή και Αλκιβιάδη.

Όταν ανέλαβε ο Αλέξανδρος τη βασιλεία ήταν 20 χρονών και τον υποτίμησαν όλοι οι Έλληνες. Ήταν λοιπόν φυσικό να λοιδορηθεί ακόμα μία φορά μετά από 2.351 χρόνια. Έμεινα όμως άφωνος από την αντιαλεξανδρινή συμπεριφορά αμέτρητων Ελλήνων- Ρωμιών και μάλιστα από πυρήνες που αυτοαποκαλούνται «Ελληνιστές.» και «αγωνίζονται» για την επανελλήνιση όπως αυτοί αποκαλούν με επικεφαλής έναν Αβραάμ ή έναν μαρμαρωμένο βασιλιά ή ακόμα και με έναν μεσσία ο οποίος εξασφαλίζει την μεταθανάτιο αποκατάσταση.   Όσο για την «ευγενέστατη» φράση «βαρεμένοι», ας μη το σχολιάσω διότι δηλώνει όσα δεν θα μπορούσα να φανταστώ ποτέ από τον Οδυσσέα.

Λυπάμαι που με προκάλεσες να σου δώσω αυτή την απάντηση και σου διευκρινίζω για ακόμα μια φορά ότι δεν είναι καθόλου κακοπροαίρετη αλλά παρά την κάποια σκληρότητα σκοπό έχει να ξεκαθαρίσει ορισμένα πράγματα ώστε πριν ξεστομίζουμε κάτι και όταν απαιτούμε συσπείρωση να προσέχουμε τις εκφράσεις μας.

 

Με φιλικούς χαιρετισμούς

 

Αριστοτέλης Κακογεωργίου

Πρόεδρος της Ομάδας «Ε» Έψιλον


 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Shares